![](https://biznespomorski.com.pl/wp-content/uploads/sites/389/2017/07/corporate-style-supplies-on-workplace-with-8LGXZE7-1140x819.jpg)
Marketing internetowy
2017-07-17
Marketingiem internetowym określa się taki rodzaj działań marketingowych, które jako główne i jedyne w zasadzie narzędzie używają medium w postaci Internetu, stąd też i charakterystyczne nazewnictwo tego rodzaju kampanii. Jest to specyfika prowadzenia kampanii jaka opiera się na bazowaniu na wynikach wyszukiwania, banerach, reklamach, promocjach za pośrednictwem stron www będących wirtualnymi wizytówkami, ale także w serwisach społecznościowych czy też poprzez e-maile. W zakresie tego rodzaju marketingu wydziela się następujące zagadnienia – CPV, CPC, CPV,CPM oraz CPA, CPL i CPE.
![](https://biznespomorski.com.pl/wp-content/uploads/sites/389/2017/07/checking-calendar-2021-08-29-03--75x75.jpg)
Poprzedni
Strategia marketingowa
![](https://biznespomorski.com.pl/wp-content/uploads/sites/389/2017/08/ipad-605420_1280-75x75.jpg)
Nowsze
Marketing mobilny
Zobacz również
![](https://biznespomorski.com.pl/wp-content/uploads/sites/389/2023/12/pexels-photo-6296119-scaled.jpeg)
Nowoczesne metody szkoleń biznesowych, które przekształcą Twoją firmę
2023-12-07![](https://biznespomorski.com.pl/wp-content/uploads/sites/389/2023/10/pexels-photo-6296033-scaled.jpeg)
Jak tworzyć nowoczesne szkolenia biznesowe, które dostosują się do zmieniającego się otoczenia biznesowego?
2023-10-26![](https://biznespomorski.com.pl/wp-content/uploads/sites/389/2023/12/pexels-photo-6295998-scaled.jpeg)