
Marketing mobilny
2017-08-10
Marketing mobilny jest to jeden z rodzajów marketingu, jaki opiera się na komunikacji marketingowej w dwóch wymiarach i formach. Po pierwsze chodzi o nowoczesny przekaz, a po drugi o wymiar tradycyjny. I tak można wyróżnić generalne cechy marketingu tu opisywanego, do jakich zalicza się indywidualność przekazu, a wiec spersonalizowanie komunikacji, osobistość przekazu, do tego nowoczesność oraz wymienność rozumiane jako monitorowanie przebiegu kampanii oraz tworzenie specyficznej bazy, efektywność a także łatwe docieranie do grupy odbiorców.
Wyróżnia się także wiele narzędzi marketingu mobilnego, w tym kody 2D, tak zwane mkupony, nośniki reklamowe mające opcję Bluetooth, infolinie IVR, WAP, SMS czy MMS.

Poprzedni
Marketing internetowy

Nowsze
Marketing szeptany
Zobacz również

Jak wykorzystać szkolenia biznesowe do zwiększenia efektywności zespołu?
2023-08-31
Strategia marketingowa
2017-07-11