Marketing internetowy
Marketingiem internetowym określa się taki rodzaj działań marketingowych, które jako główne i jedyne w zasadzie narzędzie używają medium w postaci Internetu, stąd też i charakterystyczne nazewnictwo tego rodzaju kampanii. Jest to specyfika prowadzenia kampanii jaka opiera się na bazowaniu na…
Strategia marketingowa
Strategia marketingowa opiera się przede wszystkim na realizacji rozmaitych celów, które mają dążyć do uzyskania satysfakcjonującego rezultatu, jakim jest przede wszystkim sprzedaż danego rodzaju produktu. To wypromowanie towaru czy też usługi, przy zastosowaniu w tym celu zwłaszcza zasobów rynkowych oraz…
Rodzaje marketingu
Istnieje wiele rozlicznych rodzajów marketingu, które na chwilę obecną ulegają dynamicznemu rozwojowi. W tym aspekcie mowa na przykład o marketingu afiliacyjnym, cyfrowym, internetowym, ambient marketing, marketingu partyzanckim, sensorycznym, szeptanym, wielopoziomowym, politycznym, podstępnym, narracyjnym, wirusowym, social media marketing, shopper marketing, marketingu…
Marketing
Marketing jest to zawiły, dynamicznie rozwijający się i ciągle nabierający wraz z biegiem czasu coraz to szerszego pojęcia proces społeczny. Opiera się on przede wszystkim na przekazywaniu treści i promowaniu usług czy produktów, aby trafiały one znakomicie do grupy targetowej.…
Marketing w wyszukiwarkach internetowych
Marketingiem w wyszukiwarkach internetowych jest SEM czyli Search Engine Marketing a zatem marketing odnoszący się do promocji poprzez linki sponsorowane i całe ich kampanie, optymalizację stron www oraz pozycjonowanie. Cel? Chodzi o to, aby otrzymać poprzez szereg wspomnianych zabiegów marketingowych…